مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 14:102023-10-26سياسي

سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال در کرج برگزار می شود


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) شهرستان کرج گفت: هدف از تشکیل سومین رویداد تولید محتوا حمایت از استعداد های درخشان در این حوزه است.

- ایسنا/البرز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) شهرستان کرج گفت: هدف از تشکیل سومین رویداد تولید محتوا حمایت از استعداد های درخشان در این حوزه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ پاسدار رشید کبودوندی روز پنجشنبه چهارم آبان اظهار کرد: رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج به صورت تیم محور در قالب گروه های 3 تا 5 نفره در بخش های پویانمایی، برنامه نویسی(تلفن همراه)، بازی سازی(تلفن همراه)، پوستر و اینفوگرافیک برگزار می شود.

وی افزود: این رویداد از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه تا غروب جمعه 11 و 12 آبان به مدت 48 ساعت در محل کارخانه نوآوری و صنایع خلاق استان البرز برگزار می شود.

تاریخ ثبت نام این رویداد از اواخر مهر ماه آغاز شده و تا پایان روز 5 آبان ماه ادامه دارد.

سرهنگ کبودوندی گفت: این رویداد که در دوسال گذشته نیز برگزار شده با استقبال خوبی از افراد متخصص در حوزه تولید محتوا بوده است، هدف از تشکیل این رویداد حمایت از استعداد های درخشان در این حوزه است.

همه اقشار از جمله دانش آموزان، دانشجویان و هنرمندان و تمام علاقمندان به تولید محتوای دیجیتالی می توانند در این رقابت شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال در کرج برگزار می شود

سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال در کرج برگزار می شود