مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 13:102023-11-18سياسي

نابودی رژیم صهیونیستی به دست بانوان فلسطینی رقم می خورد


مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور، شهادت تعدادی زیادی از بانوان و کودکان فلسطینی را حاکی از استیصال رژیم کودک کش صهیونیستی دانست و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندر انزلی، زینب اختری مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور پیش از ظهر امروز در اختتامیه جشنواره ملی رسانه ای حریم رسالت در سالن همایشات صداوسیما سیمای مرکز گیلان با بیان اینکه در اسلام و انقلاب نگاه ویژه ای به بانوان شده است، اظهار کرد: به فرموده امام راحل (ره) بانوان در خط مقدم انقلاب اسلامی هستند و این امر نشان دهنده نقش بانوان در تاریخ اسلام و انقلاب است.

  وی، شهادت تعدادی زیادی از بانوان و کودکان فلسطینی را حاکی از استیصال رژیم کودک کش صهیونیستی دانست و گفت: نابودی رژیم صهیونیستی به دست بانوان و مادران فلسطینی در حال رقم خوردن بوده و بانوان غزه با صبر و ایثار خود در شکست رژیم صهیونیستی نقش دارند.

به گفته مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور، رژیم صهیونیستی در نهایت ضعف و از روی استیصال با مادران و کودکان فلسطینی به نبرد پرداخته و آنان را به شهادت می رسانند که این جنایات باید توسط رسانه ها و بانوان در عرصه جهانی تبیین شود.

  اختری یکی از برنامه های دشمن و بخصوص آمریکا را کاهش نقش بانوان در جامعه و در عرصه های مختلف دانست و بیان کرد: دشمن به خوبی آگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نابودی رژیم صهیونیستی به دست بانوان فلسطینی رقم می خورد

نابودی رژیم صهیونیستی به دست بانوان فلسطینی رقم می خورد