مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 13:362023-10-28فرهنگي

فرایند دریافت آثار سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی تیتر آغاز شد


فرایند دریافت آثار برای سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر آغاز شده و علاقه مندان می توانند تا 30 آذر ماه آثار خود را برای داوری ارسال کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، متین منتظمی دبیر سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر گفت: فرایند ارسال آثار برای این دوره از جشنواره آغاز شده و علاقه مندان می توانند تا 30 آذر ماه با مراجعه به وبسایت titrfestival.

dmsrt.

ir آثار خود را برای داوری ارسال کنند.

وی ادامه داد: دانشجویان می توانند آثار خود را که از تاریخ 1 شهریور 1400 تا 31 شهریور 1402 منتشر شده در بخش رقابتی و در قالب اثر برگزیده، نشریه برگزیده، بخش مجازی، سایت یا وبلاگ، نشریات صوتی یا پادکست، نشریات کاغذی-الکترونیک، نشریه چندرسانه ای، آفلاین و الکترونیکی و گرافیک و موشن گرافیک، فیلم خبری و فتوکلیپ ارسال کنند.

منتظمی با اشاره به اینکه در این دوره نیز بخش ویژه طراحی شده است، بیان کرد: بخش ویژه این دوره از جشنواره با موضوعات دانشگاه و حل مسائل ملی، دانشجو و امید به آینده، دانشجو و روایت پیشرفت، دانشجو، انتخابات و مشارکت آگاهانه، دانشجو و آرمان های گام دوم انقلاب اسلامی است که علاقه مندان می توانند آثار خود را در یکی از چهارقالب گزارش، یادداشت، مصاحبه و مقاله در سامانه بارگذاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرایند دریافت آثار سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی تیتر آغاز شد

فرایند دریافت آثار سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی تیتر آغاز شد