مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 19:202023-10-28فناوري

اینترنت ثابت، کند و بی رمق؛ و در آستانه گرانی


زارع پور ادعا می کند که مشکلات اینترنت ثابت نتیجه عدم نوسازی زیرساخت ها در 10 سال قبل بوده؛ اما آیا وزارتخانه او عملکرد مثبتی در این حوزه داشته است؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از زومیت، روزانه چند دقیقه و چند ساعت در انتظار ارسال یک فایل می نشینید؟ چقدر طول می کشد یک فایل را دانلود کنید؟ برای انجام بازی های آنلاین چقدر با کندی سرعت دست وپنجه نرم می کنید؟ چند بار به دلیل سرعت پایین باز شدن یک صفحه قید استفاده از اینترنت را زده اید؟ بعید است کاربر اینترنت باشید و کندی سرعت اینترنت کلافه تان نکند.

حتی در زمان هایی که VPN خاموش است و فیلترینگ باعث و بانی افت سرعت اینترنت نیست هم نمی توانید انتظار سرعت بالایی از اینترنت، به ویژه اینترنت ثابت، داشته باشید.

آمارهای ماهانه اسپیدتست، که یکی از منابع مورد ارجاع وزیر ارتباطات در بحث سرعت و کیفیت اینترنت است، نشان می دهد که هرچند زارع پور می گوید در دو ماه اخیر وضعیت اینترنت 30 درصد بهتر شده اما در این بازه زمانی میانه سرعت اینترنت کشور نه تنها پیدا نکرده بلکه کاهش یافته است.

از ابتدای سال تا نیمه مهر ماه سرعت اینترنت سیر کاهشی داشته است میانه سرعت اینترنت ثابت از ابتدای سال 1402 تا اواسط ماه مهر دائماً افت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینترنت ثابت، کند و بی رمق؛ و در آستانه گرانی

اینترنت ثابت، کند و بی رمق؛ و در آستانه گرانی