مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 12:352023-11-18اقتصادي

پایان کابوس 10 ساله گود برج میلاد/ گود برج میلاد در وضعیت سبز


هشتاد و دومین پویش امید و افتخار شهرداری تهران همراه با اتفاقی خواهد بود که شاید بتوان از آن به عنوان پایان کابوس 10 ساله از گودی پر خطر در کنار اتوبانی مهم و مرکزی پر رفت و آمد یاد کرد.

- هشتاد و دومین پویش امید و افتخار شهرداری تهران همراه با اتفاقی خواهد بود که شاید بتوان از آن به عنوان پایان کابوس 10 ساله از گودی پر خطر در کنار اتوبانی مهم و مرکزی پر رفت و آمد یاد کرد.

ایمن سازی گود برج میلاد انجام شده و این گود با خروج از وضعیت پر خطر و قرمز گذشته، پس از حدود 10 سال در وضعیت سبز قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حدود 2 سال پیش بود که اخباری مبنی بر ترک خوردن برخی از نرده های شیشه ای مجاور برج میلاد در شبکه های اجتماعی منتشر شد و پیش از آن نیز بارها توسط کارشناسان و اعضای شورای اسلامی شهر تهران نسبت به خطر گود عمیقی که در مجاورت اتوبان همت و مرکز همایش های برج میلاد قرار دارد هشدار داده بودند و وعده ایمن سازی گود برج میلاد بارها در سال های گذشته مطرح شده بود.

در سال 1387 که فاز اول برج میلاد تهران افتتاح شد.

در کنار این برج، در همان زمان قرار بود برج دوقلویی دیگری ساخته شود، اما بعداً این موضوع منتفی و قرار شد که در کنار برج میلاد مرکز تجارت جهانی و هتل ساخته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان کابوس 10 ساله گود برج میلاد/ گود برج میلاد در وضعیت سبز

پایان کابوس 10 ساله گود برج میلاد/ گود برج میلاد در وضعیت سبز