مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 16:352023-11-02ورزشي

همت دولت برای تکمیل مجتمع توانبخشی ایثارگران استان پس از 16 سال


معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت در سفر دور دوم به استان 100 میلیارد تومان برای مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثارگران استان اختصاص داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید جواد هاشمی مهر امروز پنج شنبه در بازدید از مجتمع توانبخشی ایثارگران استان که با حضور گودرزی مدیرکل برنامه وبودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور انجام شد، گفت: این پروژه سال 1386 در سه فاز آغاز شد اما با گذشت 16 سال با پیشرفت فیزیکی 29 درصد به دلیل عدم تامین اعتبار متوقف شد معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه استان به نسبت جمعیت بیشترین حضور در دوران دفاع مقدس را داشته، افزود: ساخت این مجتمع از نیازمندی های جامعه ایثارگران است اما متاسفانه در حال فرسوده شدن است.

وی بیان کرد: در سفر دور دوم دولت به کهگیلویه و بویراحمد مجتمع توانبخشی ایثارگران در دستور کار قرار گرفت و 100 میلیارد تومان به پروژه اختصاص داده شد که امسال و سال آینده به پروژه تزریق شود.

وی بیان کرد: پروژه مجتمع توانبخشی ایثارگران یاسوج در سه فاز ورزشی، فرهنگی و اقامتی و رفاهی احداث شد که فاز ورزشی 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، فاز فرهنگی 35 و فاز اقامتی و رفاهی 13 درصد است اما در مجموع پروژه توانبخشی 29 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همت دولت برای تکمیل مجتمع توانبخشی ایثارگران استان پس از 16 سال

همت دولت برای تکمیل مجتمع توانبخشی ایثارگران استان پس از 16 سال