مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 18:052023-11-14اقتصادي

پلمب چاه های دارای مجوز صنعتی که در بخش کشاورزی استفاده شدند


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: بخشی از چاه هایی که در شهرستان های استان مجوز صنعتی دارند اما در بخش کشاورزی استفاده می شدند، پلمب شدند.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: بخشی از چاه هایی که در شهرستان های استان مجوز صنعتی دارند اما در بخش کشاورزی استفاده می شدند، پلمب شدند.

داریوش حسن نژاد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در سطح استان چاه های غیرمجاز آنچنانی نداریم که از منابع آب زیرزمینی استفاده کنند.

وی اضافه کرد: همه چاه های غیرمجاز در استان در عمق 10تا 15 و 30 متر هستند و این چاه ها از منابع آب های سطحی تامین می شوند و از مخازن آب های زیرزمینی تغذیه نمی شوند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: خیلی از چاه هایی که فرم یک بودند به عنوان چاه قدیمی تلقی شدند و به آنها مجوز داده شد تا به بخش اقتصاد و معیشت بهره برداران کمک کنند و از طرفی تلاش کردیم به سطح آب های زیرزمینی آسیبی وارد نشود.

حسن نژاد با بیان اینکه چاه های غیرمجاز در استان اکثرا دیزلی هستند، اظهار کرد: 77 حلقه چاه در شهرستان های چگنی(هشت حلقه)، خرم آباد( 12 حلقه)، نورآباد(13 حلقه) و دورود (44 حلقه) وجود دارند که مجوز صنعت گرفتند اما در بخش کشاورزی فعالیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب چاه های دارای مجوز صنعتی که در بخش کشاورزی استفاده شدند

پلمب چاه های دارای مجوز صنعتی که در بخش کشاورزی استفاده شدند