مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 22:552023-10-23اقتصادي

رضایت مردم در دسترسی و کیفیت نان شهرستان آستارا باید جلب شود


فرماندار آستارا نسبت به پایین آمدن کیفیت نان، صف های طولانی و معطلی آنان انتقاد کرد و خطاب به اعضای شورای آرد و نان گفت: رضایتمندی مردم در دسترسی و کیفیت نان باید جلب شود.

- ایسنا/گیلان فرماندار آستارا نسبت به پایین آمدن کیفیت نان، صف های طولانی و معطلی آنان انتقاد کرد و خطاب به اعضای شورای آرد و نان گفت: رضایتمندی مردم در دسترسی و کیفیت نان باید جلب شود.

محمدرضا شهاب زاده امروز، دوشنبه اول آبان ماه در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان آستارا و ستاد تنظیم بازار و اقدام مشترک و کالابرگ که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی در محل فرمانداری برگزار شد، با بیان اینکه کیفیت نان در برخی نانوایی های این شهرستان پایین است و مردم هم در بازدیدهای میدانی و هم براساس گزارش ها نسبت به این موضوع ناراضی هستند اظهار کرد: کیفیت نان در این شهرستان مرزی و گردشگرپذیر استان گیلان مطلوب نیست و باعث نارضایتی مردم شده است.

وی خواستار رصد و رفع مشکل و بالابردن سطح استانداردهای کیفی نان و افزایش نظارت دستگاه های نظارتی، بازرسی و متولیان امر شد.

فرماندار آستارا با توجه به نارضایتی های اخیر مردم از افت کیفیت نان و صف های طولانی علی رغم پیگیری های مستمر دستگاه های نظارتی گفت: نان جزء کالاهای اساسی و از مهمترین نیازهای مردم است و پذیرفته نیست که با وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایت مردم در دسترسی و کیفیت نان شهرستان آستارا باید جلب شود

رضایت مردم در دسترسی و کیفیت نان شهرستان آستارا باید جلب شود