مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 16:302023-11-07سياسي

ضرورت ارتقای سطح همکاری های ایران و عراق در مباحث کلان علمی


قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل در دیداربا رایزن فرهنگی عراق در ایران، بر ضرورت ارتقای سطح همکاری های علمی دو کشور در سطح کلان تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، ارتقای سطح همکاری های علمی از سطح موضوع رفت و آمد دانشجویی به سطح تبادلات پژوهشی و انتقال فناوری محور گفت وگوی وحید حدادی اصل قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل و یاسر عبدالزهرا الحجاج رایزن فرهنگی عراق در ایران بود.

رییس مرکز همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم در این دیدار با اشاره به اجلاس مشترک رؤسای دانشگاه های  ایران و عراق و حضور 25 رییس دانشگاه عراقی در ایران گفت: باید تلاش کنیم تفاهم نامه های امضاء شده در این اجلاس به قرارداد تبدیل و اجرایی شوند.

قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل گفت: اجلاس مشترک رؤسای دانشگاه های ایران و عراق به یک الگو تبدیل شده است و کشورهایی مانند چین و پاکستان هم از ما می خواهند اجلاس مشترک در این سطح برگزار کنیم.

ایجاد و توسعه زمینه همکاری های علمی ایران و عراق در زمینه پارک های علم و فناوری و انتقال فناوری از ایران به عراق از دیگر تاکیدات رییس مرکز همکاری های علمی و بین المللی وزارت علوم در این دیدار بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ارتقای سطح همکاری های ایران و عراق در مباحث کلان علمی

ضرورت ارتقای سطح همکاری های ایران و عراق در مباحث کلان علمی