مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 10:052023-11-01سياسي

معاون سیاسی استاندار یزد: یاران اصلی فلسطین هنوز وارد صحنه نشدند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: کشور های مسلمان خصوصا ایران آمادگی دارند تا پا به پای ملت فلسطین با دشمن ظالم مبارزه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، علی اکبر عزیزی صبح امروز در جمع دانشجویان دانشگاه یزد با بیان این که رژیم صهیونیستی کاشته انگلیس در منطقه است، اظهار کرد: ظلم پایدار نیست و عدل خداوند بر ظالمان پیروز خواهد شد، بنابراین باید ما نیز بدانیم که رژیم اشغالگر رو به زوال هست.

وی با بیان این که عملیات اخیر قدرت ملت فلسطین و نیرو های مقاومت را نشان داد، افزود: این عملیات نشانگر شکست بزرگ امنیتی برای اسراییل در منطقه بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به این که در دنیا نیز مردمان بسیاری آماده کمک به فلسطین هستند، گفت: فلسطین باید بداند که هنوز یاران اصلی وارد صحنه نشده اند و کشور های مسلمان خصوصا ایران آمادگی دارند تا پا به پای ملت فلسطین با دشمن ظالم مبارزه کنند.

عزیزی در پایان خاطرنشان کرد: ملت ایران و جمهوری اسلامی همواره همراه ملت فلسطین خواهد بود و اجازه نخواهد داد که دشمن ظالم به خاک پاک فلسطین که امروز آغشته به خون هزاران نفر از مردم بیگناه این کشور است تخطی و دست درازی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون سیاسی استاندار یزد: یاران اصلی فلسطین هنوز وارد صحنه نشدند

معاون سیاسی استاندار یزد: یاران اصلی فلسطین هنوز وارد صحنه نشدند