مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 15:252023-11-11ورزشي

روند حرفه ای توسعه ورزش بادی پامپ در ایران


توسعه ورزش های جدید در هر کشور با چالش هایی روبرو است و بسیاری از این رشته ها تجربه موفقی ندارند اما بادی پامپ از جمله نمونه هایی است که به مدد تلاش های یک مربی باسابقه توانسته جایگاهی ارزشمند در ایران پیدا کند.

- توسعه ورزش های جدید در هر کشور با چالش هایی روبرو است و بسیاری از این رشته ها تجربه موفقی ندارند اما بادی پامپ از جمله نمونه هایی است که به مدد تلاش های یک مربی باسابقه توانسته جایگاهی ارزشمند در ایران پیدا کند.

سمیه قادری مسئول کمیته ایروپامپ فدراسیون آمادگی جسمانی بیش از یک دهه است که برای توسعه ورزش بادی پامپ در ایران تلاش می کند و ماحصل فعالیت او گسترش این رشته ورزشی به استان های مختلف و تربیت مربیان و ورزشکاران بیشمار است.

در ارتباط با آخرین وضعیت این ورزش و برنامه های پیش رو گفتگویی با سمیه قادری انجام داده ایم که در ادامه می خوانید: * در آغاز اشاره ای به سوابق خود داشته باشید؟ من سمیه قادری هستم دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت دولتی و فوق لیسانس فیزیولوژی ورزشی از دانشگاه تهران.

در دهه 80 به طور حرفه ای ورزش ایروبیک و استپ رو دنبال می کردم و داور رسمی فدراسیون و همچنین مدرس این رشته بودم.

علاوه بر تهران و برخی از استانها در دانشگاه الزهرا، پیام نور و دانشگاه شهید رجایی به عنوان مدرس رسمی فدراسیون امادگی جسم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند حرفه ای توسعه ورزش بادی پامپ در ایران

روند حرفه ای توسعه ورزش بادی پامپ در ایران