مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 10:202023-11-07اقتصادي

افزایش 107 درصدی سهم توسعه خراسان جنوبی از محل درآمدهای مالیاتی


مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی از افزایش 107 درصدی سهم توسعه شهرها، روستاها و مناطق عشایری استان از محل درآمدهای مالیاتی در 6 ماهه نخست سال 1402 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علی کریمدادی، مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در 6 ماهه نخست سال 1402، از محل درآمدهای مالیاتی وصول شده، 2 هزار و 400 میلیارد ریال به صورت مستقیم به حساب شهرداری ها، دهیاری ها، روستاهای فاقد دهیاری و مناطق عشایری استان واریز شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 107 درصد رشد داشته است.

  وی ضمن تقدیر و تشکر از فعالان اقتصادی استان  برای تحقق درآمدهای پایدار مالیاتی گفت: اداره کل امور مالیاتی خراسان جنوبی بر اساس برنامه های راهبردی سازمان امور مالیاتی کشور، از محل شناسایی منابع درآمدی جدید مانند وصول سهم مالیات پرونده های مالیاتی خارج از استان و همچنین تحقق معوقات مالیاتی سنوات قبل، توانسته است سهم ویژه ای در توسعه پایدار خدمات شهری، روستایی و عشایری خصوصاً در دولت سیزدهم ایفا کند.

وی ادامه داد: به نحوی که در 6 ماهه نخست امسال هزار و 356 میلیارد ریال به حساب شهرداری ها، 731 میلیارد ریال به حساب دهیاری ها، 73 میلیارد ریال به حساب روستاهای فاقد دهیاری و 241 میلیارد ریال به حساب مناطق عشایری به صورت مستقیم واری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 107 درصدی سهم توسعه خراسان جنوبی از محل درآمدهای مالیاتی

افزایش 107 درصدی سهم توسعه خراسان جنوبی از محل درآمدهای مالیاتی