مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 13:552023-11-21اقتصادي

مشکلی در تامین و توزیع مرغ در کردستان وجود ندارد


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: کردستان از استان های تولیدکننده مرغ است، هیچگونه مشکلی در تامین و توزیع مرغ در استان وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بختیار خلیقی ظهر امروز در هفدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان کردستان اظهار کرد: در این کارگروه قیمت کالاهای اساسی بررسی می شود و اگر در کالاهای اساسی کمبود و یا افزایشی قیمت وجود داشته باشد کارگروه ورود کرده و موارد کمبود کالاهای اساسی را رصد و موضوع را از طریق سازمان و یا دستگاه ذیربط پیگیری و حل می کنیم.

خلیقی تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی هایی که کارگروه تنظیم بازار انجام داد در خصوص کالاهای اساسی چندین طرح شامل ذخیره سازی کالاهای اساسی و ذخیره سازی میوه و مرکبات و غیره را انجام خواهیم داد.

وی افزود: ابتدای سال یک تفاهم نامه همکاری بازرسی با اتاق اصناف و سازمان جهاد کشاورزی منعقد شد و سازمان صمت به عنوان نماینده دولت چندین جلسه کمیسیون های هماهنگی تعزیرات برگزار کرد و هماهنگی های لازم بین دستگاه های ناظر بر بازار صورت گرفت.

مدیرکل صمت استان کردستان با بیان اینکه نظارت عالیه بر سطح بازار به زودی در سطح استان شکل می گیرد، گفت: نمایشگاه های مختلف عرضه کالا در راستای تنظیم بازار با محوریت اتاق اصناف شهرستان ها در ایام مختلف برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلی در تامین و توزیع مرغ در کردستان وجود ندارد

مشکلی در تامین و توزیع مرغ در کردستان وجود ندارد