مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 18:502023-11-19فرهنگي

اولویت اکران نوروزی و سال آینده با فیلم های جشنواره فیلم فجر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، روح الله سهرابی مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش فیلم در حاشیه جلسه شورای صنفی نمایش با اعلام این مطلب، افزود: - دکتر روح الله سهرابی مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی بیان داشت: اولویت اکران نوروزی با فیلم هایی است که در جشنواره فیلم فجر شرکت کرده و واجد کیفیت خوب و قابل دفاع باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، روح الله سهرابی مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش فیلم در حاشیه جلسه شورای صنفی نمایش با اعلام این مطلب، افزود: فیلم هایی برای اکران نوروزی انتخاب خواهند شد که در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشند.

این کارگردان و استاد دانشگاه با توضیح اینکه سازمان سینمایی حامی خانواده سینماست، بیان کرد: از ابتدای روی کار آمدن دولت سیزدهم، سازمان سینمایی تلاش کرده در تعامل سازنده با خانواده سینما، راه حل مناسبی برای حل مشکلات پیش رو ارائه دهد.

این مدیر فرهنگی یادآور شد که با تدابیر انجام شده، ثبات و آرامش به حوزه سینما بازگشته و حوزه های تولید و پخش سینما رونق یافته و اقتصاد سینما که می تواند پیشران رشد کیفی و تعالی سینما باشد، در وضعیتی مناسب و قابل قبول قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت اکران نوروزی و سال آینده با فیلم های جشنواره فیلم فجر

اولویت اکران نوروزی و سال آینده با فیلم های جشنواره فیلم فجر