مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 15:102023-11-15ورزشي

نخستین نمایشگاه تخصصی ورزش در مازندران افتتاح شد


نخستین نمایشگاه تخصصی ورزش با هدف دسترسی آسان مردم به تجهیزات و وسایل ورزشی با حضور مسؤولان و علاقه مندان به ورزش در مازندران افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قائمشهر، ظهر امروز با حضور عزیززاده گرجی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران، رحیمی مدیرکل مشارکت های اقتصادی و سرمایه گذاری وزارت ورزش و جوانان، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان، مولایی فرماندار قائمشهر و دیگر مسؤولان استانی و شهری، نخستین نمایشگاه تخصصی ورزش در محل نمایشگاه بین المللی قائمشهر افتتاح شد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: مازندران مهد قهرمانان و افتخار آفرینان است که در میادین مختلف ورزشی در عرصه های مختلف خوش درخشیدند و مدال کسب کردند.

قاسم عزیزاده گرجی همچنین بیان کرد: یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه تخصصی ورزشی این استان دسترسی آسان مردم به تجهیزات و وسایل های ورزشی است.

وی با اعلام اینکه نمایشگاه تخصصی ورزشی برای اولین بار در سطح استان برپا شد، گفت: برپایی این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا خانواده ها برای تامین وسایل و ست های ورزشی با تولید کنندگان آشنا شوند.

علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز گفت: جای چنین نمایشگاه تخصصی در استان خالی بوده و به همین دلیل نسبت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین نمایشگاه تخصصی ورزش در مازندران افتتاح شد

نخستین نمایشگاه تخصصی ورزش در مازندران افتتاح شد