مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 12:252023-11-18سياسي

150 پرستار شهید دوران کرونا / لزوم اجرای کامل قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری


ثبت نام بیش از 5000 پرستار برای اعزام به غزه، 150 شهید و 7000 پرستار جانباز در دوران کرونا، لزوم اجرای کامل قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری و ضرورت حرکت به سمت ارایه خدمات پرستاری در منزل و .

- ثبت نام بیش از 5000 پرستار برای اعزام به غزه، 150 شهید و 7000 پرستار جانباز در دوران کرونا، لزوم اجرای کامل قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری و ضرورت حرکت به سمت ارایه خدمات پرستاری در منزل و .

از جمله مباحثی بود که رییس کل سازمان نظام پرستاری در نشستی خبری در آستانه روز پرستار به تشریح آن پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمیرزابیگی در نشست خبری به مناسبت روز پرستار ضمن تبریک این روز به جامعه پرستاری کشور، گفت: این روزها، روزهای غم انگیری در نوار غزه است که زنان و مردان زیادی به خاک و خون کشیده می شوند و برای اولین بار است که بیمارستان ها و مراکز درمانی هم مورد هدف قرار می گیرد که باید این اقدام محکوم شود.

ما با پزشکان و پرستاران این منطقه مظلوم هم دردی می کنیم و تا الان 4 بیانیه خطاب به سازمان های بین المللی نوشتیم که چرا به صورت قاطع با این رژیم غاصب برخورد نمی شود؟ ثبت نام بیش از 5000 پرستار برای اعزام به غزه وی افزود: از طرفی راه اندازی پویش هایی داشتیم که بین جامعه پرستاری راه افتاده است و سازمان با کمک سایر مجموعه های بهداشتی و درمانی اجتماع بزرگ می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 پرستار شهید دوران کرونا / لزوم اجرای کامل قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری

150 پرستار شهید دوران کرونا / لزوم اجرای کامل قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری