مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 06:452023-11-05سياسي

ماجرای بودجه فرهنگی دانشگاه ها به کجا رسید؟


پیگیری ها درباره سرانجام بودجه فرهنگی دانشگاه ها نشان می دهد اتفاق مثبتی در سال 1402 برای بودجه فرهنگی رخ داده داده است، هر چند همچنان کمبود بودجه در این بخش وجود دارد.

- گروه دانشگاه خبرگزاری فارس _  فعالیت های فرهنگی یکی از ارکان مهم در دانشگاه ها است، با توجه به اتفاقات سال گذشته در دانشگاه ها شاهد گسترش فعالیت های فرهنگی از جمله برگزاری کرسی های آزاد اندیشی هم بودیم؛ چرا که کرسی های آزاد اندیشی یکی از موثر ترین راه حل ها برای مشکلات دانشجویی بود.

همانطور که حضرت آقا در دیدار با اساتید دانشگاه ها درباره اهمیت فعالیت های فرهنگی در دانشگاه ها فرموده اند: یکی از کارهایی که باید در زمینه مسائل گوناگون اجتماعی و سیاسی و علمی انجام بگیرد، میدان دادن به دانشجوهاست تا اظهار نظر کنند و از اظهارنظر نباید بیمناک بود.

دانشگاه ها باید برای تحقق خواسته مقام معظم رهبری برنامه ریزی و تلاش کنند که البته این کار با برگزاری فعالیت های فرهنگی صورت می گیرد.

 حال سوال اینجاست که چند درصد از بودجه سالیانه دانشگاه ها به بودجه فرهنگی اختصاص می یابد.

_ بودجه فرهنگی از چه بازه زمانی مورد توجه اکید قرار گرفت؟ محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بعد از دو سال تعطیلی آموزش حضوری دانشگاه ها در فروردین 1401 فعالیت دانشگاه ها را حضوری اعلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای بودجه فرهنگی دانشگاه ها به کجا رسید؟

ماجرای بودجه فرهنگی دانشگاه ها به کجا رسید؟