مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 08:552023-11-04سياسي

تجهیزات حفاظتی منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل افزایش می یابد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان از افزایش تجهیزات حفاظتی برای حفاظت از عرصه های ملی استان اردبیل خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان از افزایش تجهیزات حفاظتی برای حفاظت از عرصه های ملی استان اردبیل خبر داد.

محمود قلی زاده با بیان این مطلب گفت: عرصه های ملی علاوه بر بازدید و گشت های مستمر 95 مامور یگان، به وسیله 2 دستگاه پهپاد و دوربین های دارای زوم بالا کنترل می شود و در نتیجه هرگونه تغییر در جنگل ها و مراتع با تصاویر قبلی مقایسه شده و عوامل دخیل در تضییع این سرمایه ملی مورد پیگیرد قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 2 دستگاه پهباد برای حفاظت از منابع طبیعی به ویژه در مناطق سخت گذر استفاده می شود، اضافه کرد: دوربین های دیجیتال در مکان های خاص نیز تعبیه شده که می تواند شعاع 30 کیلومتری اطراف خود را رصد و پایش و حتی پلاک خودروی قاچاقچیان و تخریب گران طبیعت را با کیفیت بسیار خوب ثبت و ضبط کند.

در عین حال برای حفاظت از منابع طبیعی نصب و خرید 15 دستگاه دوربین هوشمند پیشنهاد شده که به محض اختصاص در نقاط مختلف مراتع استان تعبیه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری استان، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل با بیان اینکه عمده تخریب مراتع مربوط به شهرستان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات حفاظتی منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل افزایش می یابد

تجهیزات حفاظتی منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل افزایش می یابد