مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 13:502023-10-23سياسي

کارخانه ریسندگی بافت بلوچ ایرانشهر گازدار شد


مدیر عامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان گفت: به همت گاز استان سیستان و بلوچستان گامی دیگر در راستای تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید برداشته شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر عامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان گفت: به همت گاز استان سیستان و بلوچستان گامی دیگر در راستای تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید برداشته شد.

محمدرضا میرشکاری در گفت وگو با ایسنا، افزود: با عنایت به نامگذاری سال 1402 توسط مقام معظم رهبری تحت عنوان سال مهار تورم ، رشد تولید ، گازرسانی به صنایع و واحدهای تولیدی اهمیتی بیش از پیش یافت و شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان به تحقق این مهم اهتمام ورزیده و باری دیگر نقش خود را با گازرسانی به کارخانه ریسندگی بافت بلوچ ایرانشهر ایفا کرد.

میرشکاری ادامه داد: گازرسانی به کارخانه بافت بلوچ نیازمند احداث یک ایستگاه تقلیل فشار TBS پنج هزار و اجرای 4 کیلومتر خط تغذیه اختصاصی به اقطار 4 و 8 اینچ بوده که این خط از محل مصوبه شورای اقتصاد در خصوص گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان و بدون اخذ هزینه اجرا و با تلاش شبانه روزی ، این واحد تولیدی نیز از سوخت پاک و ارزان گاز طبیعی بهره مند شد.

وی تاکید کرد: گازرسانی به صنایع و واحد های تولیدی علاوه بر به ارمغان آوردن کاهش آلودگی های زیست محیطی ، صرفه جویی حدود 100 هزار لیتر سوخت مایع در ماه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه ریسندگی بافت بلوچ ایرانشهر گازدار شد

کارخانه ریسندگی بافت بلوچ ایرانشهر گازدار شد