مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 10:152023-11-09اقتصادي

کسری شدید بودجه شهرداری اردکان و توزیع نامتناسب عوارض مالیات ارزش افزوده


عضو شورای اسلامی شهر اردکان با اشاره به چالشهای مالی شدید این شهر به دنبال صنعتی شدن و رشد ناگهانی جمعیت حاصل از آن، خواستار اعمال تغییر قوانین توزیع ارزش افزوده به شهرداری شد.

- ایسنا/یزد عضو شورای اسلامی شهر اردکان با اشاره به چالشهای مالی شدید این شهر به دنبال صنعتی شدن و رشد ناگهانی جمعیت حاصل از آن، خواستار اعمال تغییر قوانین توزیع ارزش افزوده به شهرداری شد.

حسن رضاپور در دویست و نوزدهمین جلسه این شورا که با حضور مدیر کل اقتصاد و دارایی استان یزد برگزار شد، با اشاره به این که شهرداری ها با هدف ایجاد آبادانی در حوزه های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی تاسیس شده اند، اظهار کرد: شهرداری ها بدون هیچ منتی از تولد تا مرگ و در واقع بیش از 400 نوع خدمات به شهروندان ارائه می دهند.

وی با بیان این که اردکان از نظر وسعت و جمعیت به عنوان دومین شهر و شهرستان استان به دلیل گستردگی و رشد فزاینده جمعیت شهری نیازمند برنامه ریزی و نگاه راهبردی تازه ای است، خاطر نشان کرد: صنعتی شدن و رشد ناگهانی جمعیت حاصل از آن، برنامه ریزی شهری و مدیریت آن را دچار چالش کرده است.

عضو کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و صنعت شورای اسلامی شهر اردکان بیان کرد: بخشی از درآمد بودجه اردکان همچنان براساس جمعیت سال 95 از محل عوارض مالیات ارزش افزوده به شهرداری واریز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسری شدید بودجه شهرداری اردکان و توزیع نامتناسب عوارض مالیات ارزش افزوده

کسری شدید بودجه شهرداری اردکان و توزیع نامتناسب عوارض مالیات ارزش افزوده