مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 22:152023-11-20سياسي

مرکز آموزش های تخصصی و کاربردی میعاد نور قم افتتاح شد


مرکز آموزش های تخصصی و کاربردی میعاد نور با حضور سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در قم افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، علیرضا ایراندوست مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در حاشیه افتتاح مرکز آموزش های تخصصی و کاربردی میعاد نور در گفت وگو با خبرنگاران گفت: این مرکز زیر نظر سازمان بسیج سازندگی و با همکاری سازمان فنی حرفه ای استان قم بمنظور توانمندسازی تولیدکنندگان و حمایت از مشاغل خانگی و ارائه آموزش هایی در زمینه های کسب و کار و فروش راه اندازی شد.

وی افزود: مرکز آموزش های تخصصی و کاربردی میعاد نور شامل 4 کارگاه آموزشی واقع در انتهای خیابان انصار می باشد که به تمامی شرکت کنندگان گواهی و تسهیلات کارآفرینی اعطا می شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قم اظهار کرد: در این مرکز آموزش های تخصصی بصورت مجازی و حضوری در رشته های مختلف اعم از فناوری اطلاعات، الکترونیک، امور مالی و بازرگانی،معماری و ساختمان، صنایع پوشاک و هنر های تجسمی، انگشترسازی، قالی بافی، خیاطی و سایر رشته ها ارائه می شود.

 ایراندوست خاطرنشان کرد: بسیجیان، مردم و متقاضیان ضمن شرکت و آشنایی با این دوره ها می توانند با مراجعه به حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج در سطح شهر و صندوق های قرض الحسنه از آموزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز آموزش های تخصصی و کاربردی میعاد نور قم افتتاح شد

مرکز آموزش های تخصصی و کاربردی میعاد نور قم افتتاح شد