مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 15:002023-11-07حوادث

رمز گشایی از 35 فقره سرقت


در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته های اخیر، در خصوص سرقت از محتویات خودرو شهروندان در محدوده مسعودیه، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری 157 مسعودیه این محل قرار گرفت.

- رییس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری یک سارق حرفه ای و سابقه دار لوازم و محتویات خودرو ها در محدوده مسعودیه خبر داد و گفت: متهم به 35 فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ علی قاسم پور گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته های اخیر، در خصوص سرقت از محتویات خودرو شهروندان در محدوده مسعودیه، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری 157 مسعودیه این محل قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهم با پرسه زنی در مناطق جرم خیز و شناسایی خودرو هایی که از ایمنی کمتری برخوردار بودند، در فرصت مناسبی قفل خودرو را تخریب و محتویات با ارزش داخل خودرو را به سرقت می برد.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: مأموران کلانتری مسعودیه با بهره گیری از شیوه های کشف نوین جرم و روش های علمی، در نهایت در تاریخ دهم آبان ماه هویت و مخفیگاه متهم را که از سارقان سابقه دار بود شناسایی کردند.

سرهنگ قاسم پور گفت: بلافاصله با هماهنگی های قضایی تیمی از مأموران به مخفیگاه متهم مراجعه و طی یک عملیات غافلگیران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمز گشایی از 35 فقره سرقت

رمز گشایی از 35 فقره سرقت