مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 12:502023-10-25فرهنگي

با این روش هنر «عذرخواهی» را در خانه اجرا کنیم


سر یک موضوع الکی در خانه جار و جنجال می شود و انگار کسی نیست که بتواند با یک معذرت خواهی موضوع را فیصله دهد.

در این شرایط چه راهکارهایی می تواند به آرامش خانواده کمک کند؟ - گروه زندگی ـ آزاده لرستانی: مادر(پروانه) آماده جلوی در خانه ایستاده ، قرار است خانوادگی برای خرید به بازار بروند.

پدر(سعید) هم کفش هایش را می پوشد و  فراز هفت ساله را صدا می زند: بلند شو چرا هنوز نشسته ای؟ اما فراز کتاب خواندش گل کرده است، با آرامش خاصی می گوید: بابا! بگذار داستان خواندنم تمام شود! همین جمله کافی است تا صدای پدر  بلند شود: اصلاً نمی خواد بیرون بیایی، تنها در خانه بمان! مادر که می ترسد کار بالا بگیرد، با این جمله به کمک می آید بگذار این دفعه بیاید! ، اما این جمله باعث عصبانیت بیش تر پدر می شود.

وقتی همه در ماشین می نشینند، سعید به پروانه می گوید: اصلاً تقصیر شما است که معذرت خواهی را به بچه یاد ندادی! چشمان پروانه گرد می شود، اما جوابی نمی دهد تا وضع بدتر نشود.

چند ساعتی می گذرد.

حالا در راه برگشت به خانه هستند و انگار وقتش شده باشد؛ وقت گفتن جمله طلایی،  پروانه  به سعید می گوید: در این هشت سال زندگی، مگر خودمان از هم عذر خواهی کرده ایم که بچه از ما  یاد بگیرد؟ سه راهکار طلایی حجت الاسلام مجیدی برای کسب هنر عذرخواهی! سه راهکار طلایی برای کسب هنر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با این روش هنر «عذرخواهی» را در خانه اجرا کنیم

با این روش هنر «عذرخواهی» را در خانه اجرا کنیم