مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 14:452023-11-11سياسي

دانشگاه ولی عصر رفسنجان، میزبان اختتامیه جشنواره ملی پایان نامه های دینی و قرآنی


دبیر اجرایی بیست و یکمین جشنواره ملی پایان نامه های دینی و قرآنی از برگزاری اختتامیه این جشنواره به میزبانی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان خبر داد.

- ایسنا/کرمان دبیر اجرایی بیست و یکمین جشنواره ملی پایان نامه های دینی و قرآنی از برگزاری اختتامیه این جشنواره به میزبانی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان خبر داد.

دکتر محمدمهدی حسنی متین امروز 20 آبان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اعلام فراخوان جشنواره در اوایل تیرماه سال جاری و با توجه به اینکه سال گذشته این جشنواره برگزار نشد، دانشجویانی که از اول مهر 1400 تا 15 مهر 1402 از پایان نامه خود دفاع کرده بودند، آثار خود را ارسال کردند.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در دو مرحله داوری شد که در مرحله اول بیش از 200 پایان نامه ارسال و پایان نامه هایی که جنبه کاربردی داشت، به مرحله دوم راه یافتند، افزود: 17 پایان نامه در مقطع دکتری و 55 پایان نامه در مقطع کارشناسی ارشد داوری شدند که در نهایت سه پایان نامه در مقطع دکتری به عنوان پایان نامه برگزیده به عنوان پایان نامه شایسته تقدیر انتخاب و در مقطع کارشناسی ارشد پنج پایان نامه برگزیده شدند.

دبیر اجرایی بیست و یکمین جشنواره ملی پایان نامه های دینی و قرآنی بیان کرد: این جشنواره دو بخش ویژه حکمرانی با محوریت آموزه های دینی و قرآنی و سبک زندگی با محوریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ولی عصر رفسنجان، میزبان اختتامیه جشنواره ملی پایان نامه های دینی و قرآنی

دانشگاه ولی عصر رفسنجان، میزبان اختتامیه جشنواره ملی پایان نامه های دینی و قرآنی