مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 09:452023-11-15بين الملل

شکایت گروه های حقوق بشری از هلند به دلیل حمایت از تجاوزات تل آویو


شماری از گروه های حقوق بشری از دولت هلند به دلیل حمایت هایش از تجاوزات رژیم صهیونیستی در غزه با ارسال تسلیحات نظامی برای این رژیم، شکایت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، چهار گروه حقوق بشری  از دولت هلند به دلیل موضعش در قبال درگیری در غزه شکایت کرده و عنوان کرده اند که مواضع این کشور به منزله حمایت از اقدام اسراییل به نقض حقوق بشر در غزه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیدل ایست مانیتور در بیانیه مشترک مذکور، سازمان بین المللی امداد رسانی آکسفام ، شعبه سازمان عفو بین الملل در هلند ، سازمان غیردولتی پکس کریستی هلند به همراه انجمن حقوق هلند استدلال کردند که هلند تا حدی مسئول نقض قوانین جنگ و مجازات دسته جمعی جمعیت غیرنظامیان غزه است این اظهارات علیه دولت هلند بیشتر از آنجایی ادامه پیدا کرده که دولت این کشور به رغم افزایش شمار قابل توجه جانباختگان غیرنظامی در غزه همچنان روند صادرات تسلیحات نظامی به تل آویو را بدون هیچ توجهی به قوانین حقوق بشری برای تداوم جنگ غزه ادامه می دهد.

هر چهار گروه مذکور در بیانیه عنوان شده از دولت هلند خواسته اند تا مطابق با چارچوب های سیاستی خود، تعهدات مربوط به قانون اساسی این کشور و پایبندی به موافقتنامه های بین المللی عمل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت گروه های حقوق بشری از هلند به دلیل حمایت از تجاوزات تل آویو

شکایت گروه های حقوق بشری از هلند به دلیل حمایت از تجاوزات تل آویو