مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 13:502023-11-10سياسي

پردیس هنوز ایستگاه تلویزیونی ندارد


پس از سال ها، هنوز ایستگاه تلویزیونی در پردیس راه اندازی نشده و مردم مجبور به استفاده از ماهواره هستند که بدین وسیله ناهنجاری های دشمن به راحتی در پردیس در معرض شهروندان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، بعدازظهر امروز حجت الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه پردیس در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس، که در مسجد الغدیر فاز4 و با حضور پرشور نمازگزاران برگزار شد، ضمن دعوت حضار به تقوای الهی و اشاره به فرارسیدن روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار اظهار کرد: رسالت ما پرورش نسلی مهربان با یار مهربان است که باعث می شود جامعه ما رشد و تعالی داشته باشد و باید فرهنگ مطالعه و کتابخوانی گسترش یابد.

وی گفت: باید رغبت و عادت به مطالعه و کتابخوانی را در کودکان و نوجوانان ایجاد کنیم و اگر می خواهیم جوانانمان الگوهای خوب و شایسته ای داشته باشند باید با مطالعه کتاب های موثر و پرمحتوا آنها را مأنوس کنیم.

امام جمعه پردیس با اشاره به طوفان الاقصی که قدرت های استکباری را به زانو درآورده، عنوان کرد: امروز مقاومت فلسطین سی و پنجمین روز خود را سپری می کند و فلسطین و مردم غزه جانانه مقاومت کرده و اسراییل غاصب نیز زبونانه و از روی استیصال و وحشیانه منازل مسکونی، بیمارستان ها و مدارس را بمباران می کند و زنان و کودکان را به خاک و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پردیس هنوز ایستگاه تلویزیونی ندارد

پردیس هنوز ایستگاه تلویزیونی ندارد