مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 14:302023-10-30اجتماعي

پلیس راهور : بیلبورد اشعار در تهران موجب افزایش تصادف می شود


سرهنگ مومنی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران گفت که اشعاری که سازمان زیباسازی شهر تهران بر روی بیلبوردهای شهر حکاکی کرده، اصلا برای راننده قابل خوانش نیست و به دلیل طولانی بودن این اشعار متاسفانه موجب تصادف رانندگی می شود و باید دقیقا مورد .

- سرهنگ مومنی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران گفت که اشعاری که سازمان زیباسازی شهر تهران بر روی بیلبوردهای شهر حکاکی کرده، اصلا برای راننده قابل خوانش نیست و به دلیل طولانی بودن این اشعار متاسفانه موجب تصادف رانندگی می شود و باید دقیقا مورد بررسی قرار بگیرد تا عواقبی نداشته باشد و استاندارد باشد.

فرقی ندارد که کجای این شهر باشید! پشت چراغ قرمز، پیاده رو، پل عابر پیاده و.

؛ همه جا قابل مشاهده است و رنگ و لعاب آن مخاطب را به خود به یکباره جذب می کند البته محتوای آن ها هم متفاوت است و ممکن است هرچند وقت یکبار تغییر کند! صحبت از بیلبوردهایی است که همچون حالت قارچ گونه در بیشتر نقاط پایتخت سبز می شوند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران، در خصوص استاندارد سازی تبلیغاتی به اولین نکته ای که باید توجه شود، مدت زمانی است که یک تابلو در مخروط بینایی مخاطب قرار می گیرد، بطور معمول هر تابلو حدود هفت ثانیه دیده می شود این مدت زمانی است که توجه مخاطب به سمت تبلیغات جلب و پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس راهور : بیلبورد اشعار در تهران موجب افزایش تصادف می شود

پلیس راهور : بیلبورد اشعار در تهران موجب افزایش تصادف می شود