مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 17:102023-11-09سياسي

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب: باید از تکثر لیست و کاندیداها اجتناب کنیم


دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: در جریان نیروهای انقلاب تلاش بر این است که به یک انسجام برسیم، لذا باید از تکثر لیست و کاندیداها اجتناب و یک لیست واحد ارائه کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، رضا داوری دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب امروز در نشست توانمندسازی جوانان انقلابی خراسان رضوی با عنوان دوره ایمان و امید که با حضور 250 نفر از جوانان، نخبگان و دانشجویان استان در محل اردوگاه ثامن الائمه(ع) مشهد برگزار شد، اظهار کرد: سرمایه اجتماعی از شاخصه های امید، اعتماد و احساس امنیت سرچشمه می گیرد، شاخصه های سرمایه اجتماعی در حال حاضر نسبت به ابتدای سال و سال گذشته در وضعیت خوبی قرار دارد.

وی افزود: طبق نظرسنجی انجام شده، مسئله این روزهای غزه و فلسطین مشارکت در انتخابات آینده را 5 درصد افزایش داده و مردم به ارزش های نظام اسلامی اعتماد بیشتری پیدا کرده اند.

دبیر شورای ائتلاف کشور عنوان کرد: خاستگاه اتفاق غزه یک خاستگاه دینی و مبتنی بر اصول انقلاب اسلامی است و در سال 1948 که 11 کشور علیه اسراییل جنگیدند، مبتنی بر عربیت بود که شکست خوردند و امروز نیز آرمان فلسطین به الگو و مدل انقلاب اسلامی نزدیک شده است، اینکه اسماعیل هنیه در مراسم شهادت حاج قاسم شرکت می کند و او را شهید قدس می نامد در واقع می خواهد بگوید که پرچمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب: باید از تکثر لیست و کاندیداها اجتناب کنیم

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب: باید از تکثر لیست و کاندیداها اجتناب کنیم