مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 13:402023-11-02پزشكي

مرکز پیوند مغز و استخوان در همدان ساخته می شود


مدیرعامل مجمع خیرین سلامت همدان از پیگیری ساخت مرکز پیوند مغز و استخوان با اعتبار تقریبی 10 میلیارد تومان در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدصادق صبا ظهر امروز در همایش تجلیل از خیرین سلامت اظهار کرد: رویکرد اصلی مجمع خیرین سلامت این است که با کمک خیرین بروز بیماری را کم کند.

  وی آموزش و پیشگیری را جزو اولویت های مجمع خیرین سلامت برشمرد و گفت: در طول 11 سال اخیر واحد عمرانی مجمع خیرین سلامت موفق به ساخت 30 پروژه بهداشتی و درمانی شده است.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت همدان به ساخت خوابگاه 110 واحدی دانشجویان متاهل تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی با کمک خیرین سلامت اشاره کرد و افزود: 50 واحد از این خوابگاه سالها پیش در اختیار دانشجویان متاهل علوم پزشکی قرار گرفته و امیدواریم 40 واحد آن نیز در چند ماه اخیر راه اندازی شود.

  وی به فعالیت بخش مددکاری و مشاوره مجمع خیرین سلامت اشاره داشت و افزود: در این بخش طبق تفاهمنامه هایی که با سازمان های مختلف داشته ایم سعی شده پیشگیری از بیماری مورد توجه جدی قرار گیرد.

  صبا با اشاره به اجرای طرح های مختلفی نظیر سخاوت و محیا در بخش مددکاری مجمع خیرین سلامت عنوان کرد: اعطای وام های قرض الحسنه به بیماران سخت درمان و اخذ تخفیف برای آنها از واحدهای مختلف جزو فعالیت های امور مدد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز پیوند مغز و استخوان در همدان ساخته می شود

مرکز پیوند مغز و استخوان در همدان ساخته می شود