مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 20:402023-11-19سياسي

استاندار هرمزگان: راهور به پلاک گذاری 1000 کامیونت در قشم کمک کند


استاندار هرمزگان به مشکل پلاک گذاری کامیونت های وارداتی قشم اشاره کرد و گفت: حدود هزار دستگاه کامیونت بلاتکلیف جزیره قشم وجود دارد که مشکلات مرتبط با منطقه آزاد و سازمان ملی استاندارد آنها حل شده و در حوزه راهور هم درخواست داریم نسبت به رفع موانع موجود اقدام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، ظهر امروز یکشنبه 28 آبان جلسه شورای راهبری تصادفات استان به ریاست مهدی دوستی استاندار هرمزگان و با حضور سردار حسن مومنی رییس پلیس راه راهور فراجا و سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان و سایر اعضا در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

  استاندار هرمزگان در این جلسه با تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار اظهار داشت: در دولت سیزدهم به دنبال بهبود وضعیت جاده های استان و شناسایی و اصلاح نقاط حادثه خیز هستیم.

  وی افزود: در حال حاضر برای 54 نقطه حادثه خیز استان بالغ بر 500 میلیارد تومان اعتبار گذاشته ایم تا با اصلاح این نقاط، ایمنی تردد در مسیرهای مواصلاتی استان افزایش یابد.

  مهدی دوستی گفت: محور گچین و محور بندرلنگه به پارسیان جزو اولویت های اساسی ما برای بهبود وضعیت هستند اما ارتقا وضعیت فعلی این مسیرهای مهم و پر حادثه نیازمند اعتبارات زیادی است که تلاش داریم از محل مولد سازی ظرفیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار هرمزگان: راهور به پلاک گذاری 1000 کامیونت در قشم کمک کند

استاندار هرمزگان: راهور به پلاک گذاری 1000 کامیونت در قشم کمک کند