مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 16:002023-10-25بين الملل

منبع امنیتی: موشک های مقاومت آسیب های بسیاری به عین الأسد وارد کردند


یک منبع امنیتی در استان الانبار عراق امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که در پی حملات موشکی که عصر روز گذشته پایگاه عین الاسد را هدف قرار داد، یکی از مقرهای ارتش آمریکا در این پایگاه آسیب دید.

- یک منبع امنیتی در استان الانبار عراق امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که در پی حملات موشکی که عصر روز گذشته پایگاه عین الاسد را هدف قرار داد، یکی از مقرهای ارتش آمریکا در این پایگاه آسیب دید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این منبع در مصاحبه با المعلومه اعلام کرد، پایگاه عین الاسد در شهر البغدادی در شهرستان هیت واقع در غرب الانبار آماج حملات موشکی قرار گرفت که باعث شد خسارت های مادی بسیاری به یکی از ساختمان ها نیروهای آمریکایی در داخل ساختمان پایگاه وارد شود اما میزان تلفات انسانی وارد شده به دلیل اقداماتی که آمریکا در این پایگاه اتخاذ می کند، مشخص نیست.

این منبع با بیان اینکه نیروهای آمریکایی پیشتر، ساختمان های جدیدی را برای نیروهای خود در داخل پایگاه ایجاد کرده اند، افزود: نیروهای آمریکایی از عملیات مخفی شدن در داخل پناهگاه ها استفاده می کنند چرا که هراس این را دارند که سربازانشان در پی حملات به این پایگاه کشته یا زخمی شوند.

این منبع خاطرنشان کرد که نیروهای آمریکایی در مقابله با حملات مقاومت شکست خورده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منبع امنیتی: موشک های مقاومت آسیب های بسیاری به عین الأسد وارد کردند

منبع امنیتی: موشک های مقاومت آسیب های بسیاری به عین الأسد وارد کردند