مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 10:202023-11-08سياسي

یک تصمیم چگونه منابع شهرداری های هرمزگان را متحول کرد؟


شهرهای استان هرمزگان در ماه های اخیر با منابع خوبی برای اجرای پروژه های شهری روبر وشده اند و این منابع نتیجه همراهی و هم افزایی مدیران استانی بوده است.

- تعدادی از خبرنگاران در هفته ای که گذشت سفری به استان هرمزگان داشتند و طی این سفر بازدیدهایی از بخش های مختلف این استان و به خصوص از بنادر و جزایر انجام دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جماران، یکی از نکات جالبی که در این استان وجود داشت، اجرای یک بند از قانون تجارت بود که منجر به تحولی بزرگ در استان شده بود.

ماجرای از این قرار بود که دادگستری استان با استناد موادی از قوانین متعدد از جمله ماده 110 قانون مالیات های مستقیم و ذیل ماده 598 قانون مجازات اسلامی اداره مالیات استان را ملزم کرده بود که شرکت های فعال در استان، مالیات هایشان را در استان هزینه کنند و همین باعث شده بود که منابع زیادی به استان سرازیر شود.

چرا که شرکت های بسیاری بودند که بدهی مالیاتی داشتند و با دریافت بخشی از این بدهی ها جان تازه ای به پروژه های به خصوص شهری در استان تزریق شد.

(ماده 110 قانون مالیات های مستقیم می گوید: اشخاص حقوقی مکلفند اظهارنامه و ترازنامه و حساب سود و زیان متکی به دفاتر و اسناد و مدارک خود را حداکثر تا چهار ماه پس از سال مالیاتی همراه با فهرست هویت شرکا و سهامداران و حسب مورد میزان سهم الشرکه یا تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک تصمیم چگونه منابع شهرداری های هرمزگان را متحول کرد؟

یک تصمیم چگونه منابع شهرداری های هرمزگان را متحول کرد؟