مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 23:502023-10-25سياسي

کدام نهادهای امنیتی با موساد در رژیم صهیونیستی همکاری کردند؟


مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به ضربه سخت اطلاعاتی رژیم صهیونیستی پس از طوفان الاقصی، به بیان جزییاتی از نهادهای همکار موساد با این رژیم اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در برنامه تلویزیونی به افق فلسطین ، گفت: بخشی از مسائل کنونی کشور خوب است که بازتر و روشن تر شود، نیازی نیست تا انتهای ماجرا پیش رویم، اینکه دیدگاه های مختلف مطرح می شود، اثرگذار است، البته در این برنامه بعضی نکات را دوستان مهمان برنامه مطرح کرده اند که نیاز به توضیح بیشتری دارد.

وی با اشاره به روند فتنه سال 88 و سر دادن شعار نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران ، اظهار کرد: در این کشور عده ای در زمانی دست به اقداماتی زدند که شایسته و پسندیده نبود؛ مثل شعار نه غزه نه لبنان، جانم فدای ایران، اینکه افرادی امروزه با مردم غزه همسویی دارند؛ قابل تقدیر است، اما تکلیف باید تا حدودی با این مسئله روشن شود.

مدیر مسئول روزنامه کیهان تصریح کرد: عده ای شعار نه غزه نه لبنان، جانم فدای ایران را سر دادند و بعد این شعار به نه غزه، نه لبنان و نه موشک تبدیل شد، فرض کنید اگر قرار بود که آن دیدگاه پیش رود، امروز ما وضعیت أسف ناکی داشتیم، البته قبول دارم که امروزه در فرمول قدرت، ماشین جنگی صدرنشین نیست، اما نه اینکه وجود ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام نهادهای امنیتی با موساد در رژیم صهیونیستی همکاری کردند؟

کدام نهادهای امنیتی با موساد در رژیم صهیونیستی همکاری کردند؟