مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 11:202023-11-12سياسي

رهبرانی که صدای شان از بام چارسو در گوش ایران پیچید


بسیاریشان به راستی «غم بزرگ را به کار بزرگ» تبدیل کرده بودند.

نوآوران و کنشگرانی که به قولی «رهبران تغییر» هستند، از سراسر ایران برای دومین سال نوپیا در طبقات بالایی پاساژ چارسو گرد هم آمدند و هر یک داستان هایی داشتند که گام برداشتن از برخی دشواری ها، - بسیاریشان به راستی غم بزرگ را به کار بزرگ تبدیل کرده بودند.

نوآوران و کنشگرانی که به قولی رهبران تغییر هستند، از سراسر ایران برای دومین سال نوپیا در طبقات بالایی پاساژ چارسو گرد هم آمدند و هر یک داستان هایی داشتند که گام برداشتن از برخی دشواری ها، رنج ها و چالش ها به سوی پیشرفت ایران را روایت می کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از چندین روز قبل، نه فقط در رسانه های رسمی، بلکه در میان کاربران شبکه های اجتماعی نیز صحبتش بود.

درحالی که آبان ماه 1402 تنها دومین سالی ست که رویداد نوپیا برپا می شود انگار اما توسط عده زیادی از فعالان حوزه های مختلف شناخته شده است؛ از زبان فارسی و کتاب تا گردشگری، سلامت، اقتصاد و فناوری اطلاعات.

خیابان جمهوری – تقاطع خیابان حافظ؛ مقصد این جا بود.

نقطه ای از شهر که البته نه فقط در روز پنج شنبه، بلکه تقریباً همیشه از ازدحام جمعیت پر است! اما اگر شلوغی خیابان را کنار می زدی و فارغ از توجه به طبقات پایینی، خودت را به ششم چارسو می رساندی، با فضایی مواجه می شدی که دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبرانی که صدای شان از بام چارسو در گوش ایران پیچید

رهبرانی که صدای شان از بام چارسو در گوش ایران پیچید