مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 11:202023-10-23بين الملل

تنش در غرب آسیا، ترس در آمریکا..!


مقامات آمریکایی می گویند در صورت گسترش درگیری، آمریکا از اقدامات نظامی دریغ نخواهد کرد؛ موضوعی که برخی کارشناسان آن را لاف در غریبی میدانند و برخی دیگر معتقدند واشنگتن مجبور است از منافع خود و اسراییل دفاع کند، - چرا که اگر این بار هم شکست بخورد، به ناچار باید از منطقه برود! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرحیم انصاری، تحلیلگر سیاسی در یک رشته توییت در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: این روزها با خواندن رسانه های آمریکایی و یا مصاحبه هایی که از سران آمریکا منتشر می شود، به راحتی می توان ترس از شعله ور شدن جنگ در آسیای غربی را مشاهده کرد.

بعضی حتی با بی کفایت خواندن دولت بایدن، عدم توانایی اش در مدیریت شرایط را نکوهش کرده و می گویند این بی لیاقت آخرش ما را با ایران درگیر می کند! برایم جالب بود ایران به عنوان کشوری که همواره تهدید به جنگ می شد، حالا خودش به یک تهدید جدی برای هژمونی آمریکا بدل شده تا جایی که مخالفان بایدن وی را از هرگونه تصمیم اشتباه در برابر جمهوری اسلامی انذار می دهند.

البته دولت بایدن نیز خودش را در قواره ای نمی بیند که با ایران سر شاخ شود؛ نه ایران، که حتی در موقعیت فعلی، جنگ با ضعیف ترین دولت ها نیز دردسر بزرگی برای ایالات متحده است و آنها هیچگاه مایل به گشودن جبهه جدیدی نیستند، چون می دانند توان اداره اش را نخواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنش در غرب آسیا، ترس در آمریکا..!

تنش در غرب آسیا، ترس در آمریکا..!