مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 20:102023-11-17سياسي

قرارگاه مدینه منوره ساخت یادمان شهدای جزیره هرمز را آغاز کرد +عکس


آیین کلنگ زنی ساخت یادمان شهدای جزیره هرمزبا حضور خانواده های معظم شهدای جزیره هرمز توسط فرمانده قرارگاه منطقه ای مدینه منوره نیروی زمینی سپاه به زمین زده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، آیین کلنگ زنی ساخت یادمان شهدای جزیره هرمز امروز توسط سردار سرتیپ پاسدار محمد مارانی فرمانده قرارگاه منطقه ای مدینه منوره نیروی زمینی سپاه و با حضور خانواده معظم شهدای جزیره هرمز و مسئولان استانی به زمین زده شد.

سردار محمد مارانی در این آیین اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب همواره تاکید زیادی به جزیره شهیدپرور هرمز داشته اند چرا که فرهنگ ایثار و شهادت با مردم هرمزگان به ویژه مردم هرمز عجین شده است.

  وی تصریح کرد: سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در خصوص توسعه جزیره هرمز دغدغه فراوانی دارد که ساخت این یادمان با پشتیبانی و حمایت های ایشان می باشد.

سردار مارانی افزود: نقش جزیره هرمز در دوران دفاع مقدس نقش موثری بوده که چندان به آن پرداخته نشده است بنابراین، تأسیس اماکن فرهنگی و احداث یادمان ها در پیرامون آن ها می تواند محفلی باشد برای کسانی که در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت فعالیت می کنند.

  فرمانده قرارگاه منطقه ای مدینه منوره نیروی زمینی سپاه ادامه داد: این یادمان با 700 متر زیربنا، شروع آن آبان ماه و پایان آن حداک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه مدینه منوره ساخت یادمان شهدای جزیره هرمز را آغاز کرد +عکس

قرارگاه مدینه منوره ساخت یادمان شهدای جزیره هرمز را آغاز کرد +عکس