مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 13:502023-11-13سياسي

دنیا، ظلم به مردم غزه را سانسور می کند/ شهید سلیمانی تا آخر پشت مظلومان ایستاد


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور با بیان اینکه حاج قاسم تا آخر طرف مظلوم ایستاد، گفت: امروز دنیا تمام ظلمی که به مردم غزه می شود را سانسور می کند و حتماً نخبگان آگاه و آزاده دنیا با حساسیت این رویدادها را دنبال و موضع گیری می کنند و اگر امروز در برابر این .

- ایسنا/کرمان رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور با بیان اینکه حاج قاسم تا آخر طرف مظلوم ایستاد، گفت: امروز دنیا تمام ظلمی که به مردم غزه می شود را سانسور می کند و حتماً نخبگان آگاه و آزاده دنیا با حساسیت این رویدادها را دنبال و موضع گیری می کنند و اگر امروز در برابر این جنایات موضع گیری نکنیم ممکن است ماشین کشتار اسراییل و استکبار در سایر نقاط جهان به قتل عام بپردازد.

عرفان خسرویان امروز 22 آبان ماه در مراسم اختتامیه سومین جشنواره ملی فرهنگی هنری ذوالفقار با گرامیداشت یاد شهدا، اظهار کرد: امیدواریم چنین جشنواره هایی سبب شناختن ابعاد شخصیتی شهید حاج قاسم سلیمانی برای نسل جوان باشد.

وی افزود: چیزی که شهید سلیمانی را به چهره ای جهانی تبدیل و برای دنیای مقاومت الهام بخش می کند، سرباز ولایت بودن، اخلاص، از خودگذشتگی، گمنامی، تواضع، اخلاق و تقوای ایشان بود.

شهید سلیمانی با تمام وجود مجاهدت کرد و یکی از نشانه های اخلاصش خستگی ناپذیری برای رسیدن به هدف بود که بیش از 40 سال علیه اهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنیا، ظلم به مردم غزه را سانسور می کند/ شهید سلیمانی تا آخر پشت مظلومان ایستاد

دنیا، ظلم به مردم غزه را سانسور می کند/ شهید سلیمانی تا آخر پشت مظلومان ایستاد