مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 09:252023-11-18اقتصادي

افزایش 48 درصدی تردد مسافر از پایانه های مرزی شمال سیستان و بلوچستان


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از جابجایی 500 هزار و 105 نفر مسافر طی 7 ماهه سالجاری از طریق پایانه های مرزی میلک و میرجاوه در شمال سیستان و بلوچستان خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از جابجایی 500 هزار و 105 نفر مسافر طی 7 ماهه سالجاری از طریق پایانه های مرزی میلک و میرجاوه در شمال سیستان و بلوچستان خبر داد.

ایوب کرد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از این تعداد مسافر 275 هزار و 699 نفر از طریق پایانه مرزی میرجاوه و 244 هزار و 406 نفر از پایانه مرزی میلک تردد صورت گرفته است .

وی ادامه داد: توسعه و ساماندهی پایانه های مرزی به عنوان مبادی ورود و خروج به کشورهای دوست و همسایه از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان افزود: در صورت برخورداری پایانه های مرزی از توسعه و رونق مناسب می توانند منافع اقتصادی و اجتماعی قابل توجهی برای کشور به ارمغان آورند که این اداره کل در سال جاری بر توسعه زیر ساخت های پایانه های مرزی اهتمام ویژه ای داشته است.

شایان ذکر است پایانه مرزی میرجاوه مهمترین گذرگاه مرزی بین ایران و پاکستان است که در 12 کیلومتری شهرستان میرجاوه و مجاورت شهرک تفتان پاکستان و پایانه مرزی میلک از گذرگاه های مهم مرزی بین ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 48 درصدی تردد مسافر از پایانه های مرزی شمال سیستان و بلوچستان

افزایش 48 درصدی تردد مسافر از پایانه های مرزی شمال سیستان و بلوچستان