مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 18:302023-11-04سياسي

راهپیمایی های ملت ایران نشانگر غیرت ملی و دینی آن ها است


امام جمعه اهر برگزاری راهپیمایی ها و تظاهرات گسترده و حماسی را نشانگر غیرت ملی و دینی ملت مسلمان ایران برشمرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه اهر برگزاری راهپیمایی ها و تظاهرات گسترده و حماسی را نشانگر غیرت ملی و دینی ملت مسلمان ایران برشمرد.

حجت الاسلام جواد حاجی زاده در مراسم راهپیمایی 13 آبان اهر، گفت: اینگونه راهپیمایی ها و تظاهرات گسترده و حماسی نشانگر غیرت ملی و دینی امت ایران اسلامی بوده و امروز نیز در یک حماسه ای بزرگ و باشکوه حمایت خود را از مردم غزه اعلام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: 13 آبان ماه در خاطره تاریخ ملت ایران اسلامی یک روز بزرگ و مهمی است که با نام روز مبارزه با استکبار جهانی، روز مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و در راس آن ها مبارزه با سلطه گر نامگذاری شده و امروز شاهد هستیم که در همه نقاط جهان، تمام آزادی خواهان و مسلمانان پرچم مبارزه با سلطه گری را در مبارزه با زورگویان عالم برافراشته کردند و طنین شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل به وضوح در سطح جهان قابل مشاهده است.

وی با اشاره به وقایع روز 13 آبان و جنایت های سال 1357 در شهادت شماری از دانشجویان خط حضرت امام راحل، گفت: امروز جوانان، نوجوانان و اقشار مختلف مردم ایران اسلامی با حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان و اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین بار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی های ملت ایران نشانگر غیرت ملی و دینی آن ها است

راهپیمایی های ملت ایران نشانگر غیرت ملی و دینی آن ها است