مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 19:102023-11-04ورزشي

وزیر ارشاد: 34 میلیون ایرانی بازیکن بازی های موبایلی و رایانه ای هستند


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در هشتمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی ایران، گفت: آخرین پیمایش ها نشان می دهد 34 میلیون ایرانی بازیکن هستند و میانگین سنی 23 سال است و از این عدد 4 میلیون بازیکن حرفه ای داریم که هفته ای بیش از 21 ساعت بازی می کنند.

- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در هشتمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی ایران، گفت: آخرین پیمایش ها نشان می دهد 34 میلیون ایرانی بازیکن هستند و میانگین سنی 23 سال است و از این عدد 4 میلیون بازیکن حرفه ای داریم که هفته ای بیش از 21 ساعت بازی می کنند.

فارس نوشت: هشتمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی ایران با معرفی برگزیدگان خود در دو بخش بازی های موبایلی ایرانی و مسابقات فیفا 23 به کار خود پایان داد.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که به دلیل حضور در سفر به استان کردستان به صورت برخط در آیین پایانی این رویداد شرکت کرد، در سخنانی گفت: روزی که جلسات آغاز این لیگ را برگزار می کردیم، هدف گذاری ما بر عدد یک میلیون نفر بود و امروز یک و نیم میلیون از فرزندان ما در این لیگ شرکت کرده اند.

وی با بیان اینکه برگزاری این دوره از لیگ تجربه بسیار خوبی بود و این لیگ مختص بازی سازان ایران بود، افزود: امروز بخش مهمی از بازی ها راهی برای گره گشایی از مسائل مهم اجتماعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارشاد: 34 میلیون ایرانی بازیکن بازی های موبایلی و رایانه ای هستند

وزیر ارشاد: 34 میلیون ایرانی بازیکن بازی های موبایلی و رایانه ای هستند