مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 11:412023-11-20سياسي

بیش از 330 پروژه عمرانی محرومیت زدایی


رییس بسیج سازندگی استان البرز گفت: به منظور کاهش چالش های قشر محروم، بیش از 330 پروژه عمرانی محرومیت زدایی در البرز اجرایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمد فلاحت کار، رییس بسیج سازندگی استان البرز، در حاشیه سومین رزمایش جهادگران فاطمی استاندالبرز، گفت: جهادگران بسیجی این استان طی یکسال گذشته 337 پروژه عمرانی محرومیت زدایی اعم از ساخت، تکمیل، مرمت و بهسازی خانه های محرومان را اجرا کرده اند.

وی افزود: جهادگران استان البرز با تلاش ها شبانه روزی خود ز در یکسال اخیر صحنه های بزرگی آفریدند که یکی از پررنگ ترین خدمات آن ها در حوزه محرومیت زدایی و اشتغالزایی بوده است.

وی با بیان اینکه در یکسال گذشته 280 هزار مترمربع از معابر روستایی و حاشیه شهرهای استان با قیر رایگان توسط جهادگران بهسازی و مرمت شده استان، اظهار کرد: این استان به دلیل شرایط ویژه ای که دارد نیازمند سهمیه ویژه قیر رایگان است.

فلاحت کار همچنین به اجرای طرح جهاد آبرسانی در این استان اشاره کرد و گفت: البرز رتبه برتر کشوری این طرح را کسب کرد زیرا چهار ماه زودتر از زمان مقرر آن را به پایان رساند.

وی افزود: در اجرای طرح جهاد آبرسانی به 6 روستای استان اقداماتی همچون ساخت سه مخزن با حجم ذخیره سازی یک میلیون و 100 هزار لیتر، اجرای خط انتقال آب شرب در مناطق صعب العبو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 330 پروژه عمرانی محرومیت زدایی

بیش از 330 پروژه عمرانی محرومیت زدایی