مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 16:352023-11-02بين الملل

دو مصوبه مجلس نمایندگان آمریکا علیه ایران و مقاومت فلسطین


مجلس نمایندگان آمریکا ضمن تکرار ادعاهای این کشور درباره برنامه هسته ای ایران با تصویب یک مصوبه غیرالزام آور، در مصوبه جداگانه ای خواستار جلوگیری از حمایت مالی بین المللی از جنبش مقاومت فلسطین شد.

- مجلس نمایندگان آمریکا ضمن تکرار ادعاهای این کشور درباره برنامه هسته ای ایران با تصویب یک مصوبه غیرالزام آور، در مصوبه جداگانه ای خواستار جلوگیری از حمایت مالی بین المللی از جنبش مقاومت فلسطین شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با وجود این که مقامات ایران تاکید کرده اند تولید و به کارگیری تسلیحات اتمی جایی در برنامه دفاعی ایران ندارد و برنامه هسته ای ایران ماهیتی، صرفا، صلح ‎آمیز دارد، مجلس نمایندگان آمریکا با تکرار ادعای وجود اهداف نظامی در برنامه هسته ای ایران، قطعنامه غیرالزام آوری را با معرفی و حمایت مایکل مک کال نماینده جمهوری خواه و رییس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا به تصویب رساند که در آن گفته شده سیاست آمریکا این است که ایران هسته ای قابل قبول نیست و در صورتی که ایران یک سلاح هسته ای داشته باشد، تهدیدی غیرقابل قبول برای امنیت منطقه و جهان خواهد بود.

در این قطعنامه که در وبگاه مجلس نمایندگان آمریکا منتشر شده، ادعا شده است که ایران همچنان به غنی سازی و انباشت اورانیوم در سطحی فراتر از قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو مصوبه مجلس نمایندگان آمریکا علیه ایران و مقاومت فلسطین

دو مصوبه مجلس نمایندگان آمریکا علیه ایران و مقاومت فلسطین