مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 13:302023-11-04سياسي

نواختن زنگ استکبار ستیزی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد


در مراسمی نمادین با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور و استاندار زنگ استکبارستیزی به نیابت از مدارس کهگیلویه و بویراحمد در دبیرستان دخترانه زینبیه شهر یاسوج نواخته شد.

- سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رییس جمهور امروز 13 آبان در این مراسم با بیان اینکه دانش آموزان از ابتدا تاکنون پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند، گفت: ایمان دارم که بسیاری از پیشرفت های ایران اسلامی در آینده نه چندان دور توسط دستان با کفایت جوانان دهه هشتادی رقم خواهد خورد.

وی با اشاره به اینکه پیش از انقلاب ایران اسلامی وارد کننده ساده ترین نیازهای اولیه بود، افزود: ایران اسلامی امروز به برکت انقلاب اسلامی و با تکیه بر انقلاب علمی جوانان خود در تمامی عرصه ها انحصارها را شکسته و اکنون می تواند در زمینه های مختلف صادرکننده علوم به سایر کشورها باشد.

حسینی با اشاره به جنایات ددمنشانه رژیم جعلی و کودک کش اسراییل با حمایت آمریکای جنایتکار در فلسطین اشغالی و نوار غزه اظهارکرد: اتحاد، همدلی و مقاومت همه جانبه کشورهای اسلامی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین راه مقابله با استکبار جهانی است.

همچنین حسنعلی عزت خواه، مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با اشاره به ترفندها و رفتارهای شیطانی دشمنان در گمراه کردن نسل های جوان و نوجوان گفت: نسل جدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نواختن زنگ استکبار ستیزی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

نواختن زنگ استکبار ستیزی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد