مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 13:252023-11-15سياسي

مرحومه دباغ در سخت ترین شرایط پای کار انقلاب بود


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مرحومه دباغ در سخت ترین شرایط برای انقلاب کار کرد و هیچ گاه نیز ناامید نشد و گلایه نکرد گفت: برای شناساندن شخصیت این بانوی مبارز کار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علی آقامحمدی ظهر امروز در مراسم نکوداشت بانوی فرمانده،( طاهره دباغ) با بیان اینکه مردان جامعه باید زنان را ریشه زندگی خود بدانند و جایگاهی را که دین و خداوند برای زن قبول دارد، قبول داشته باشند اظهار کرد: اگر کسی این واقعیت را قبول نکند، خود را از لیاقت انداخته و از یک دارایی بزرگ و زندگی سعادتمند محروم کرده است.

وی زن را محور انسان سازی دانست و خطاب به جمع گفت: باید این نقش را برای دختران، زنان و همسران و مادران و خواهران خود قائل شویم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: باید به تمام کسانی که خداوند شرافت فاطمه گونه شدن را در وجودشان نهاده، ارج نهیم، فرقی نمی کند زن برای من در چه نقشی است، اگر ما قدرش را ندانیم با مشکلات متعددی مواجه می شویم.

وی با بیان اینکه باید احادیث نعمت دختردار شدن را یک بار دیگر مرور کنیم و مد نظر قرار دهیم از لزوم حضور زنان در فعالیت های سیاسی و اجتماعی در کنار خانواده سخن راند و مرحومه دباغ را یکی از این بانوان عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحومه دباغ در سخت ترین شرایط پای کار انقلاب بود

مرحومه دباغ در سخت ترین شرایط پای کار انقلاب بود