مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 08:402023-10-30دانش

اعتماد : جبران بی پولی دولت از جیب دانشجو ؟


رییس کمیسیون آموزش مجلس در نامه ای گفته بود: میانگین شهریه های فعلی دانشجویان شهریه پرداز دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی، با سرانه اختصاص یافته از سوی سازمان برنامه و بودجه فاصله بسیار دارد که با روح قوانین و مقررات مغایرت دارد.

- به دنبال نامه نگاری رییس کمیسیون آموزش مجلس با وزرای علوم و بهداشت و دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، افزایش سه برابری شهریه دانشجویان گروه پزشکی در سال جدید منتفی شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازاعتماد ؛ این مکاتبه، هفته گذشته و حدود یک ماه بعد از پیشنهاد معاون آموزشی وزارت بهداشت درباره لزوم افزایش شهریه ها برای جبران بخشی از هزینه کرد دولت در حوزه آموزش عالی صورت گرفت.

ابوالفضل باقری فرد، اواخر شهریور و پیش از آغاز سال تحصیلی جدید، در نامه ای خطاب به ابراهیم گلمکانی؛ نماینده وزیر بهداشت و دبیر هیات های امنا، مجامع و شورا های وزارت بهداشت گفته بود که ارقام شهریه هایی که دانشجویان مشمول می پردازند، با سرانه ای که هر ساله از سوی سازمان برنامه و بودجه به حوزه آموزش عالی -گروه پزشکی- اختصاص می یابد، فاصله بسیار داشته و باید اصلاح شود تا بار مالی تحمیل شده به دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کاهش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد : جبران بی پولی دولت از جیب دانشجو ؟

اعتماد : جبران بی پولی دولت از جیب دانشجو ؟