مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 19:402023-10-24حوادث

عملکرد عالی آتش نشانی و اورژانس سی سخت در یک مانور+تصویر و فیلم


دادستان دنا در این مانور در خصوص آمادگی دستگاههای خدمات رسان گفت: پس از تماس با چندین دستگاه خدمات رسان آتش نشانی و اورژانس در زمان طلایی به محل حادثه رسیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت،دستگاه های خدمات رسان شهر سی سخت توسط دادستان دنا محک خوردند و آمادگی آنها برای مقابله با حوادث احتمالی ارزیابی شد.

افشین دادستان دنا در اقدامی سرزده به بیرون از شهر رفتند تا میزان آمادگی دستگاههای خدمات رسان،اورژانس، پلیس 110،آتش نشانی،پلیس راه و هلال احمر را بسنجند و در یابند که آمادگی آن ها جهت پوشش هر نوع حادثه ای چه قدر است و آیا در حداقل زمان به محل حادثه می رسند؟.

در این مانور ساعت 14:15 دقیقه با 110 تماس گرفته شد که در ساعت 14:33 دقیقه دقیقا 18 دقیقه بعد از تماس با آنها به محل حادثه رسیدند ساعت14:16 دقیقه با اورژانس تماس گرفته شد که در ساعت 14:22 دقیق 6دقیقه بعد از تماس در محل حادثه حاضر شدند ساعت 14:17 دقیقه با آتش نشانی تماس گرفته شد که در ساعت 14:22 دقیقه ظرف مدت 5 دقیقه بعد از تماس در محل حادثه حاضر شدند و با هلال احمر هم در ساعت 14:20 تماس گرفته شد که در ساعت 14:32دقیقه حدود 12 دقیقه بعد از تماس در محل حادثه حاضر شدند.

دادستان دنا در این مانور در خصوص آمادگی دستگاههای خدمات رسان گفت: پس از تماس با چندین دستگاه خدمات رسان آتش نشانی و اورژانس در زما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد عالی آتش نشانی و اورژانس سی سخت در یک مانور+تصویر و فیلم

عملکرد عالی آتش نشانی و اورژانس سی سخت در یک مانور+تصویر و فیلم