مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 14:352023-11-19بين الملل

رونمایی از پوستر نقاشی «کودک مظلوم غزه»


معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی خراسان رضوی از رونمایی از پوستر نقاشی کودک غزه همزمان با روز جهانی کودک در این سازمان خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی خراسان رضوی از رونمایی از پوستر نقاشی کودک غزه همزمان با روز جهانی کودک در این سازمان خبر داد.

سعید خدیوی، در گفت وگو با ایسنا، در خصوص رونمایی از پوستر نقاشی کودک غزه ، اظهار کرد: همانطور که همه می دانند مسئله فلسطین به ویژه غزه یکی از مسائل مهم نه تنها برای جهان اسلام، بلکه برای جامعه بشری است و این امر جامعه جهانی را تحت تاثیر قرار داده و قلب بشریت از این حجم جنایات رژیم صهیونیستی مکدر و زخمی است.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی های این اتفاق که در غزه در حال رخ دادن است این است که نسبت به گذشته همدلی جهانی گسترده در حال شکل گیری و تقویت است، لذا نمی توان گفت مسئله غزه تنها مربوط به فلسطین و کشورهای محور مقاومت است، بلکه جامعه جهانی بابت این حجم از جنایات اسراییل نسبت به مردم غزه معترض و از اسراییل بیزار است.

خدیوی بیان کرد: در این راستا جهاددانشگاهی همگام با مردم ایران و جامعه جهانی وظیفه خود می داند، تا با مردم فلسطین اعلام همدلی و همراهی داشته باشد.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی خراسان رضوی تصریح کرد: در این خصوص برنامه آیین رونمایی از پوستر نقاشی کودک مظلوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از پوستر نقاشی «کودک مظلوم غزه»

رونمایی از پوستر نقاشی «کودک مظلوم غزه»