مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 08:302023-11-19سياسي

«به پرداخت ملت» با دست پر به همایش بانکداری الکترونیک می آید


«به پرداخت ملت» همچنین علاوه بر این رونمایی، محصول «خرید تضمینی» را برای رقابت در بخش جایزه دکتر نوربخش به این همایش ارائه کرده است.

- به پرداخت ملت با دست پر به همایش بانکداری الکترونیک می آید به پرداخت ملت همچنین علاوه بر این رونمایی، محصول خرید تضمینی را برای رقابت در بخش جایزه دکتر نوربخش به این همایش ارائه کرده است.

شرکت به پرداخت ملت برنامه های متنوع و گسترده ای را برای حضور خود در دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت تدارک دیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شرکت به پرداخت ملت، دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت با موضوع گذار به بانکداری هوشمند به همت پژوهشکده پولی و بانکی و حمایت شرکت ملی انفورماتیک، طی روزهای 29 و 30 آبان 1402 در محل مرکز همایش های بین المللی صداوسیما در تهران برگزار می شود.

شرکت به پرداخت ملت در این رویداد از جدیدترین محصول خود با عنوان ریال دیجیتال رونمایی خواهد کرد.

به پرداخت ملت همچنین علاوه بر این رونمایی، محصول خرید تضمینی را برای رقابت در بخش جایزه دکتر نوربخش به این همایش ارائه کرده است.

از دیگر محصولات، خدمات و دستاوردهایی که این شرکت در نمایشگاه جانبی این همایش معرفی آن خواهد پرداخت، می توان به خدمت متمایز خرید تضمینی ، ارائه خدمات اداره پست ، کیف پول عامل و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«به پرداخت ملت» با دست پر به همایش بانکداری الکترونیک می آید

«به پرداخت ملت» با دست پر به همایش بانکداری الکترونیک می آید