مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 07:102023-11-06اقتصادي

تعیین نشدن نرخ گندم و نگرانی نسبت به کاهش سطح زیرکشت در خوزستان


رییس اتاق اصناف کشاورزی اهواز با اشاره به آغاز کشت پاییزه گفت: عدم تعیین نرخ نهایی خرید گندم نگرانی هایی را در زمینه کاهش سطح زیر کشت گندم به وجود آورده است.

- ایسنا/خوزستان رییس اتاق اصناف کشاورزی اهواز با اشاره به آغاز کشت پاییزه گفت: عدم تعیین نرخ نهایی خرید گندم نگرانی هایی را در زمینه کاهش سطح زیر کشت گندم به وجود آورده است.

فاضل نیسی در گفت و گو با ایسنا، با انتقاد از عدم تعیین نرخ نهایی خرید گندم، اظهار کرد: در حالی که گندمکاران در حال تهیه زمین و کشت محصولات پاییزه خود هستند اما نرخ نهایی خرید گندم هنوز اعلام نشده است.

وی افزود: شورای قیمت گذاری باید به صورت شفاف و صریح، نرخ گندم را برای سال جاری اعلام کند چون این اقدام موجب می شود تا کشاورزان با آرامش خاطر و آسودگی بیشتری اقدام به کشت محصولات خود کنند.

رییس اتاق اصناف کشاورزی اهواز با اشاره به بالا بودن نرخ نهاده های کشاورزی از جمله کود، بذر، اجاره ادوات کشاورزی و هزینه های بالای کارگری گفت: عدم تعیین نرخ نهایی گندم، نگرانی هایی را برای کشاورزان و بهره برداران به وجود آورده است.

نیسی با اشاره به پرداخت با تاخیر هزینه خرید تضمینی گندم به کشاورزان استان عنوان کرد: با توجه به اینکه امسال هزینه خرید گندم به کشاورزان با تاخیر بسیار زیادی همراه شد و اینکه تاکنون نرخ خری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین نشدن نرخ گندم و نگرانی نسبت به کاهش سطح زیرکشت در خوزستان

تعیین نشدن نرخ گندم و نگرانی نسبت به کاهش سطح زیرکشت در خوزستان