مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 09:002023-11-15فرهنگي

برپایی جشنواره نقالی و روایتگری سیلک در کاشان


نخستین جشنواره نقالی و روایتگری سیلک کاشان با 70 اثر از 20 شهر از ایران شروع به کار کرد.

- مسعود نوری فر، دبیر نخستین جشنواره نقالی و روایتگری سیلک کاشان در گفت وگو با خبرنگار فارس، با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره نقالی و روایتگری سیلک کاشان اظهار کرد: نخستین جشنواره نقالی و روایتگری سیلک کاشان با 70 اثر از 20 شهر از ایران شروع به کار کرد و این جشنواره در سه بخش رویش، مرشد ترابی و کهنه سواران برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه، برای این جشنواره 70 اثر از 20 شهر سراسر ایران به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، گفت: تعداد آثار پذیرفته شده به این جشنواره 26 اثر از 14 شهر کشور است.

  دبیر نخستین جشنواره نقالی و روایتگری سیلک کاشان با اشاره به اینکه  برای برپایی این جشنواره از بخش خصوصی کمک گرفته شده افزود: در طول برگزاری جشنواره 33 اجرا، همچنین دو اثر پژوهشی در این جشنواره حضور دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نخستین جشنواره نقالی و روایتگری سیلک  از 20 آبان ماه آغاز شده  و 26 آبان ماه با معرفی آثار برگزیده به پایان می رسد.

همچنین اجراهای این جشنواره در مکان های تاریخی و فرهنگی، مدارس و کافه های سطح شهر کاشان و آران و بیدگل  برگزار می شود و مرشد حسین ظاهری، استاد داریوش نصیری و استاد مهدی صفاری نژاد داوران بخش مسابقه نخستین جشنواره نق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی جشنواره نقالی و روایتگری سیلک در کاشان

برپایی جشنواره نقالی و روایتگری سیلک در کاشان